söndag 9 augusti 2009

Soooooooooooolen!!

Älskar solen, värmen... Med mitt halvblod så står jag ju inte bara ut!! Jag njuter!!

Idag drog jag och Hannah till Hjortens för sol och bad... Very nice... Sen bar det hemåt och la lite kött på grillen och bus på går´n... Det var en riktigt trevlig avslutning på Hannahs sommarlov... Imorgon så börjar hon på fritids och jag jobbar på min andra vecka nu... Nu rullar allt igång igen... Suck... Men hoppas ju på att många flera varma goa dagar kommer innan hösten är här på riktigt!!

Nu ska jag försöka hitta något på TV´n som funkar att vila ögonen på en stund innan det är dags för bingen!! Måste lägga mig skapligt för imorgon bitti ska vi upp INNAN tuppen!! Hahahaha... Nja, nästan iaf... 06.30 ska jag ställa klockan på iaf, så får vi se hur det går...

Love & Respekt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar