söndag 23 augusti 2009

En...

...glasstrut senare... Jösses så goda dem är.. .skulle kunna äta 3-4 st utan problem... men där säger jag stopp innan jag ger mig tillåtelse till det... En får räcka...

Idag har vi haft en alldeles lysande dag!! Vi tog sovmorgon... Behövde vi.. .Sen en brakfrulle efter det... Lite röj i sovrummet... Och strax efter ett drog vi iväg till Fiasnutt med familj... Fikade ute på altanen och bara hade det bra... Barnen lekte så gott!! Härligt...

17.00 var det middag hos mormor och morfar.. Kyckling, ris och en massa grönsaker till det... Båda jag och Hannah mumsade i oss glatt!! Hannah har varit på strålande humör hela helgen, och det gör ju allting mycket lättare... Mor och far var så glada oxå... Härliga lilla familj!! Puss...

Har tittat på en skräckis nu och fan, så läbbig den var.. Och absolut inte som jag trodde den skulle vara och sluta!! Sådana filmer gillar jag... Att man inte vet förän i slutet hur det ska bli!! Great!!

Nu måste jag nog lägga mig! Upp med tuppen imorgon!!

Puss på er!!

1 kommentar:

  1. tack själv gumman, mkt trevligt.. =) Var det "The Uninvited" du kollade på??? // Fia

    SvaraRadera