tisdag 11 augusti 2009

BLÄSCH!!

Igår fick jag ett ryck och vi drog iväg till Jysk för att titta på garderober... För jag får fullkommligen panik utav alla jävla kläder som inte får plats någonstans!! Kan aldrig ha allt rent, för då är det fan i mig omöjligt att förvara allt på rätt ställe!! Så... Vi åkte dit och hittade ju ingen förstås... (för den kan ju inte heller vara för stor, eftersom vi bor rätt trångt), men hittade en sån där garderodsinsats, med 4 trådbackar, som man kan ha ståendes på golvet i en utav alla mina 2 små garderober!! Jajjemen!! Började med att riva ut allt i den ena då, som ska bara bli Hannahs!! BARA HANNAHS!! Men jösses, hon har ju fan mer kläder än vad jag har!! Allt jag rev ut( mina kläder) ligger fortfarande hullerombuller på golvet i sovrummet, men Hannahs kläder har flyttat in... Jaha? Vad gör jag utav mitt då? Knölar ner det i byrån, där H´s kläder bodde... Mja.. känner mig inte helt nöjd... Får fortsätta imorgon istället... För idag efter fritids och jobb...

...åkte vi ut till 5öre för korvgrillning och fiskning!! Metade, men fick ingenting... =( dem åt bara upp masken.. Som vanligt!! =) Och struntade helt i att hela min lägis ser ut som världskriget har dragit fram!! Röjde lite i köket iaf, efter Hannah hade somnat... För där är det viktigaste stället för mig att det är rent och fräscht!!
Grejen är ju att när det börjar röra till sig här hemma, är det så lätt att det blir mera, för man får ju tok-psyk-bryyyyyt när det mojsar till sig!! Och hittar ingen inspiration alls till nått... Och släpper allt där man står... Men nu känner jag att jag är på G!! Ska ta mig fan se till nu att ordna upp allt och få ordning!! Lättare att underhålla då, när allt är på sin plats!! Så det så!!

Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan en stund, sen duna som en liten bebis!! Ska bli skönt att lägga sig under duntäcket och försvinna bort!! Längtar!!

Puss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar