söndag 23 augusti 2009

Hmm...

Var en aningens lite berusad där i natten... ser jag på hur jag skriver och framföralt VAD!! hahaha... Men men... Who gives a f**k?
Idag kom mor och far över på en fika, och hade med sig en lagerhylla till vårat sovrum... Måste RÖJJJJJJJJA!! Propparna i huvudet bara går, en efter en, för det gååååååår inte att få ordning på någonting... Vi har iaf fått ihop en sopsäck med skit, men det syns fan inte någonstans att det försvunnit saker... Gaaahhh!! Blir fan tokig... Önskar att jag hade bara liiiite utav ideér och kunnande som dem där på tv´n.. Som fixar och trixar, kommer med smarta lösningar och får det att se helt underbart ut!! Piss!!

Idag åkte jag och Hannah ut i skogen och gosade med en massa puppies!! Jösses så söta dem var, och Hannah ville absolut ta med en hem!! Gullunge... Hon hjälpte till och donade med dem, hon har väldigt bra hand om djur, måste jag säga... Respekt, men inte rädd... Mamman till valparna är ju nästan lika stor som Hannah själv, men ingen rädsla alls... Cooolt!!

Kvällen tillbringades i vårat sovrum med mera röj och plock... Hur kan en unge ha så mkt grejer?? Och det är inte så att jag har köpt en massa heller!! Fattar inte... Vi tar nya tag imorgon, och så ska vi förbi Fiaplutt med fam på en fika!! Ska bli najs det!!

Nu är det dags för sängen tror jag... Sitter och glor på Den gode, den onde, den fule... Bra film, men har sett den många gånger och känner mig seg nu... Clintan var fan snygg!! =)

Nä... nu sängen med min bok!!

Kraaaaaaaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar