lördag 22 augusti 2009

Jorå...

...så att... Ikväll har jag och Hannah gjort våran egna pizza... Och oj så god den blev!! Med några glas vin till det, blev det ju fantastiskt... Inte kunde ju jag och Hannah sluka allt detta, så vi ringde ner grannen med kid!! Trevligt!!
Så jag har väl syndat då... =) What ever!! Orka vara *****!! Eler hur??

Nu då... Ensamen som vanligt!! Så jävla less på det här.. .Någon sa till mig: Fan, Karin... Du är ju ett kap! Du borde ju inte har problem att träffa folk... Hade inte jag haft tjej, hade jag bjudit ut dig på dejt! -Jaha!! Va fan!! Nu kommer ju en liten detaljl, som jag tycker är ganska viktig... Att man bör ju komma ut i världen, för att ha en chans att träffa någon.. Eller nja.. I Nypan iaf... Och NÄÄÄÄÄÄÄÄÄR hinner jag det... Och om jag gör det, VEEEEEEEEEM ska jag gå ut med?? Som sagt.. går ju inte ut själv... Ett kap!! Humm... Fler som har skev syn på tillvaron!! Hahahaha...

Äh... Orkar fan inte bry mig... Äter pizza hela dagarna om det är så!! Och dricker fan vin precis när jag vill!!

Meeeen, idag hann jag med en microfika i Bergshammar iaf, efter jobbet, och det var mysigt!! Skönt att se er, mina goaste!!

Nu kallar sängen, och pluttan är hemma igen!! Sååååååå skönt att få krama om henne!! Älskar dig, snutt... Puss!!

Puss!!

1 kommentar:

  1. Meen Karin då! Det är ju det jag säger: Hur hittar man prinsen när det inte finns (man inte träffar på) några grodor?? ;)

    SvaraRadera