tisdag 25 augusti 2009

Nä men oj!!

Jag blev så till mig att jag hade en liten läsare till här, att kommentaren försvann innan jag hann publicera den!! Sorry Nilaaam!! =)

Jamen visst är det så... Världen full av grodor... Vilka är prinsarna utav dem då? Ingen som vet...

Hade det lugnt idag... Hahhan har gått i skolan, och jag har donat lite här hemma. Men plockade fan inte undan efter Hannahplutt!! Det fick hon allt göra när hon kom hem... Sen så torkade vi damm, och jag tog fram snabeldraken och torkade golven efter det.. Så skönt när det är klart.. Men funderar fan starka att göra en kaningryta utav Hannahs lilla bunny... Jösses, så den skräpar ner!! Men kommer bli svårt att förklara för Hannah om den är borta en dag när hon kommer hem!! =) Så jag hoppar nog det...

Nu är det faktiskt dags för sängen, för imorgon ska vi upp tidigt!! 06.30... Borde räcka för att gå upp, bortsa tänder och hår, klä på sig och sätta sig i bilen till 07.05... Mmmm, det bestämmer jag att det räcker... 2 svinmorgontrötta tjejer här på Stureplan... ;)

Bye!! Alla 4? Tihi...

1 kommentar: