tisdag 18 augusti 2009

Nä...

...om man skulle ta tag i saker å ting!! Inte ätit något osunt alls på fleeeera dagar, men ändå inte gått ner ett gram!! Då undrar jag ju vad det är för fel på mig... För rent logiskt borde man ju minska lite i vikt om man inte moffar i sig onyttiga saker, men nej då...

Bajs!!

ja ja... fortsätter så här ett tag till, så får vi väl se... Blev sjukt sugen på något smarrigt nu ikväll, men gjorde mig en varmakoppen istället... Bra gjort, tycker jag!! Och så gick jag förbi fikabröd i lunchrummet förut... Tyckte jag oxå var bra gjort!! Tjohoo... Några gram borde ju försvinna, när man springer runt på jobbet som en liten iller!! Det vill jag iaf... Är inte så nöjd med mig själv... Veeeeeet att jag har en skev syn på mitt liv... Men så är det!!

Idag jobbade jag 10-19, och oj så fort det gick... Bra med folk mest hela tiden... Rullade på bra...

Nu är det mys i soffan, men ljus tända lite överallt!! Synd bara att man inte har någon att mysa med!! Men men... Den tiden kommer väl den med, hoppas jag...

Myyyyyyyyys mys!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar