lördag 8 augusti 2009

Snuten i Hollywood och jag...

...är ju typ polare nu... Halvtöntig film måste jag säga, men ändå rätt skojig...Helt ok underhållning så här dags på dygnet...

Idag har jag och Hannah varit nere på stan och gluttat bland knallar och en massa krimskrams... Men det var inte överdrivet mycket folk på stan, så det gick väldigt bra... Me like... Kom hem med ett par örhängen, ett bälte och en ny mobil!! Tjohooo!! Den är jag väldigt nöjd med!! Fixade oxå mitt bredband och hemtelefoni i samma bolag nu... Kommer bli kalas, hoppas jag!!

Sen vid fyra drog vi till stugan för lite grillat och mys... Kalas!! Ja... kan nog sammanfatta denna dag som kalas!! För kvällen avsklutades på gården här, med ett glas vin, kubb och godis!! =)

Nu ska jag och Axel fortsätta jaga bovar!!

Kraaaaaaaaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar