fredag 14 augusti 2009

Några...

....dagar sen sist...
Hej bloggen!!
Jag är en tjej på 32(snart 33 vintrar) och har det väl ok i livet... Men även mycket, skulle kunna vara mycket bättre!! Jag har ett jobb, men får inte ihop timmar till en heltid jag verkligen vill ha!! Därav får jag ju inte överdrivet mycket pengar heller att röra mig med...

Så bloggen... Vad ska jag göra?

Andra saker som livet kommer med, är att jag är ensamen... Har klart sina fördelar med det med, men väldigt ofta önskar jag att det fanns någon i närheten jag kunde få dela allt med... Glädje som sorg!!
Så bloggen... Vad ska jag göra åt det?

Har väl fått ordning på Lillans kläder iaf, i en utav våra 2 "jättestora" garderober... Men mina kläder är fortfarande ihopknölade(skulle jag vilja kalla det) i den andra... Min energi och ork räckte inte riktigt ända fram...

Så bloggen... Hur ska jag få och hitta energin, för att kunna göra lite mer än bara gå upp, se till att barn får i sig mat och kommer till fritids, och jag tar mig till jobbet?

Sen att min syn på mig själv är helt skev, är väl en annan sak jag stör mig på!! Och så länge jag inte älskar mig själv, kommer jag inte heller kunna älska någon annan!! Fullkomligt medveten om det...

Så bloggen? Hur ska jag göra då?


Ja, jag vet... En jävla massa gnäll om mig själv. Det är fredag och Hannah har åkt till sin pappa!! Vetskapen om att jag ska vara själv i en hel jävla vecka gör mig depp!! Så är det... Sanningens ord, mina vänner!! Men får väl försöka fylla ut tomrummet med lite vänner och jobb... Det är så det ser ut... Varannan vecka... Varannan vecka finns det struktur och ordning här hemma, varannan inte... I ju med att jag jobbar så tokiga tider och knappt är hemma... Människan mår bra utav struktur och ordning... Stora som små!!Därför mår jag nog inte helt hundra... Övertygad om det... Men men... Måste försöka göra det bästa utav det!!

Älska varandra där ute... Ta hand om er och SKAPA DAGEN!! Gör den till en bra dag... Imorgon är det redan en ny dag!!

Puuuuuuuuusssssss!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar