fredag 27 augusti 2010

Tjo!!

Gårdagen bestod utav jobb, 9.30-19, sen susade jag iväg och hämtade upp Fia... Drog ner på Rhodos och mumsade i oss... Sen när jag skulle betala (för Fia hade betalat bion) hade puckobruden dragit mitt kort på bordet breve!! 690:- WTF??!! Fan, sånt där blir man ju bara sne på!! Bruden som skötte detta, kanske skulle kunna ha lite mera koll än så?? Hon visste ju för fan vad vi hade ätit å druckit??!! Jävla pucko!! En jävla tur att jag tittade innan jag skrev på!! Vilket jag ALLTID gör, men iaf!! ASHOLE!! Blev fan sne!!

Men men.. Vi drog på bion.. Inception... Njaaa... har ännu inte bestämmt mig om jag gillade den, eller inte!! Den var bara märklig!! Men väldigt bra gjord!! Så därav min tvekan... Ja ja... Det var en trevlig kväll med mina goa... Så... =)

Idag jobbade jag till 15.00 och susade till fritids för att pålocka upp Hannah!! Åh, som jag har saknat henne denna vecka!!! Det har gjort ont!! Det har ju hänt sååå mycket i hennes lilla liv denna vecka!! Och jag hade verkligen velat vara delaktig i det... Men va fan ska man göra då?? Är bara gilla läget och försöka hinna ikapp!! =)

Vi åkte till jobbet efter fritids och handlade för skiiitmkt pengar känns det som!! Gaaaah!! Men men... Det var tomt i kylskåpet(som vanligt när inte H är hemma) så det var på sin plats!! Hannah beställde köttfärsås och spagetti, så det fick hon ju så klart!! Jag ville ha lite räkor innan maten, så det fick jag!! =) Det var riktigt härligt att bara sitta ner och äta och prata med henne!! och oj så mkt hon hade att berätta!! Så klart!!! Så förbannat mysigt!! Och avslutade våran sittning med lite glass!!

Sen efter maten gick hon och hämtade ett pussel och vi satt och la det tillsammans med tända ljus till hjälp! Och oj vad vi skrattade!! TV´n fick hålla oss sällskap en sväng oxå, och då passade fan Hannah på att lätta på trycket!! Herrejääävlar!!! Så mycket luft i denna lilla kropp??!! Hur fan är det möjligt?? =) Men nu sover hon gott och jag känner mig fan halvt medvetslös efter dagens jobb och en halv pava vin!!

Så... Nu känns hela livet mycket lättare!!
Tack som fan!! Att du finns Hannah!!! Älskar dig så!!!

2 kommentarer:

  1. OMG!!!!! Pussar du din mor med den fula munnen?!

    *letar efter tvålen*

    /F

    SvaraRadera
  2. Mysigt ni haft det.. gosiga små pluttarna mina..=) förstår inte hur du klarar dig utan Hannah din "barnfria" vecka.. Du är så stark gumman... Lööv you both.. <3 // Fia

    SvaraRadera