måndag 30 augusti 2010

Jodå...

...är precis lika villrådig som igår!! Men jag känner att jag orkar fan inte hålla på!! Blir bra sååå förvirrad!! Eller vaddå blir??!! Är redan sen länge, totalt förvirrad!! =/

Gaaaah!!

Men idag har vi varit på jobb och skola som brukligt!! Det gick toppenbra idag!! Dagen bara susade iväg och det var skoj i minihuset med!! Det rullade in 10 barn på kort tid!! Najs!! Och när det var som mest barn där i lilla skrubben, kom en gubbe och skulle fixa AC-n... hur hade du tänkt dig det här? -undrade jag... - ja du...jag har åkt ifrån sthlm och ska göra det här nu!! Dryga jävel!! Så jag fick möblera om alla kidsen och flytta på bordet... Sen när han skulle skruva isär skiten fick han en massa skit i ögonen!! Hihihihi--- skrattade inombords!! Skit ska skit ha!! Bwhahahaha!!!

Plockade upp Hannah strax efter 16 och såg henne springa runt i nån annans byxor!! Hennes hade blivit dyyyngsura, för att hon hade "glömt bort" att regnkläderna låg på hennes hylla!! (erkänner att extrakläspåsen blev kvar i hallen och vi inte hann vända och hämta, men H lovade att hålla sig borta ifrån allt blött!! Funkade så där va??) WTF??!! Sååå... jag bar ut henne i bilen i trosor, tröja och strumpor... För skorna droppade det om!! Galet ju!! Men NU vet hon var regnkläderna finns!! Galna tjej!! =)

Hem och svirade ihop en galet god köttfärspaj!! Hannah lekte lite med granntjejen och jag bjöd T på en kopp kaffe!! En helt ok dag och kväll, måste jag säga!!


PANTA REI - Allt flyter!!
(Dagens vitsord... =) )

P.S satt och läste vad jag skrivit i min blogg till sena natten igår, och konstaterade att jag i nästan alla inlägg skrev PÖSS! på slutet... Otroligt irro!! Så det ska jag sluta med... Iaf försöka...!! D:S

P.S2. Jag är jävligt tjatig, tycker jag!! Skriver ju typ samma saker hela tiden!! Oxå ganska irro!! Så förlåt mig... Till er som läser, om det nu är någon?? Men ser denna lilla outvecklade blogg som en dagbok typ... Funkar så iaf, och känns bättre efter man skrivit av sig dagen, på något vis... Njaaa ni hajjar!! D.S2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar