söndag 29 augusti 2010

Det här...

...kanske kommer som en suprise från höger...

...men jag är en jävla tomte!!! Jag vill fan bara ha det bra!! Men jag vettefan hur jag ska göra för att må bra!! Hur jag än gör, så blir det fel? Ska jag vänta på att en annan tomte hör av sig till mig, eller VAD?? Ska jag bara sitta här och känna mig som en jävla geek eller?? Och se dagar bli till veckor utan att någonting händer??!! Nä, jag vettefan!! Nu skulle jag verkligen vilja veta om det finns något intresse, eller inte!! Och ska jag tjata??!! Det är ju inte riktigt mig grej heller!! tycker nog att jag har försökt... Vad är det som krävs utav mig? Och utav dig?

Va faaaaaaan dååååååååå??!! Ge mig några svar tack!! Är det Gud jag ska fråga och be om hjälp??!! Är det därför jag konfirmerade mig??!! För att jag 20 år senare ska titta upp och be om hjälp!! Vägledning??!! - Bara för att jag inget fattar??

Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaajs!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar