onsdag 4 augusti 2010

Jösses....

...sååå usel!!! Men nu är jag här!!!

Jaha!! Halva min första vecka på jobbet har gått och det har gått helt ok!! Fast idag var det rätt mkt att ta tag i innan jag kom igång att laga lite mat!! Men mne... Vad kan man räkna med, när man har varit borta 4 veckor??!!

Annars så har vi hittills hunnit med att hälsa på en sväng i Bergshammar och idag for vi till Hölö efter jobb och skola, till Hannahs gudmor för att fira henne. Och även Hannah blev lite firad i efterskott!! Blev god mat och efterätt oxå!! Toppen ju!!

Idag var lillan seeeg!! Igår hade hon INGEN ro att somna och det toooog evigheter innan som somna!! Så idag var hon katastrof-trött när det var dags att gå upp!! Såklart!! så 20.5 låg hon isängen och typ 5 min senare sov hon!! Såklart!! =)

Själv är jag inte så jävla pigg heller, men ska hålla mig vaken en stund till!! kollar på Wipe Out nu, och kan inte låta bli att garva!! Tihi!!

Nu säger jag tack å hej!!

PÖSS!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar