söndag 29 augusti 2010

Fucking Söndag!!!

Vaaaarför ska helgen gå så jävla fort??!! men men... Vi har fått en hel del gjort iaf!! Igår drog jag och Hannah till Heron för att glutta å Toy Story 3!! Vi hade det tokmysigt, och H gillade filmen skarpt!! Me 2 för den delen!! =) Vi hängde kvar där en bra stund och var väl inte hemma förän runt halv sju!! Då blev det grönsaker med dipp till den där nya dansprogrammet på 4an... Var väl så där tyckte jag... men men... Kan väl hellre visa fångarna på fortet på den tiden tycker jag!! =) konstig som jag är!!

Idag drog vi ner på stan för att kika runt lite, fixa ett batteri till bankdosan (kan vara bra å ha... ) och intog en fika oxå... =) Jag och Hannah är fikamästare!! Sen kom vi hem och satte oss på hojarna direkt och for till affären och en sväng runt om i oppeby!! Gött å röra på sig lite... Sen fick tvättmaskinerna göra lite nytta, plockade undan, (fikade igen, fast vågar knappt tala om det), lagade en god middag, tog en kaffe med grannen, duschade lillsnuttan och kastade henne i säng sen... en kalasdag!! Nöjd och kan inte sluta förundras över hur stor Hannah har blivit!! Är en mycket stolt mor!!

En önskan jag har nu som bara växer större och större är.... att jag vill bli kär!! Så där galet och härligt kär!! Då man knappt vet vad det är för dag och när man lixom glömmer bort allt jobbigt och får pirr i magen!! Har hört av dem som vet, att det inträffar!!! Hahaha!! Vore skoj att få uppleva... Innan man dör!!

Jaja... Inför varje sommar hoppas man ju att man ska få tillbringa några goa sommarnätter tillsammans med någon go... Men icke!! And whyyyy??? Jo... Alldeles jävla säkert för att jag är skitskraj!! Men nu finns det någon strax utanför mitt liv, som jag inte får något grepp om heller!! Så det är fan inte bara jag som är en skumboll!! Så det så!!

Jaja... Det som händer händer och inget jag kan göra något åt... (tror jag...) Äh, orkar inte älta mer!!

Puss på er alla fina!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar