onsdag 25 augusti 2010

En uppdatering!!

...verkar ju vara på sin plats!!! =)

Men har inget skoj att skriva, egentligen... Allt känns vemodigt och en obehagskänsla infinner sig ofta nu!! Men vet ju att man kan inte äta kakan OCH ha den kvar!!! Men njaaaa.... Va fan!! Vill ju att något ska hända!!! Bara ett litet tecken på att vi är på rätt väg?? Är det för mkt begärt??!! Jag vet inte, och jag förstår inget heller!!! Är bara en jävla virrpanna känns det som!!!

Och så läääängtar jag som fan efter Hannah nu!! Hade gärna sett att hon var hos mig när hon började skolan ju!! Är så galet nyfiken hur hon har det och vad dem gör om dagarna... I telefonen går det inte att förmedla på samma vis, känner jag!!! KOM HEM NU!!! Känner mig sjukt ensamen nu!!!

Var ute i Bershammar en sväng nu på kvällen, och det var toppen!! Fick mig en god kaffelatte och en go pratstund!! Behövde jag... Och imorgon blir det en BIO!!! Wiiiii!! Sååå tacksam för dem jag har i mitt liv!! Långt bort eller nära... Spelar ingen roll!! ÄLSKAR ER SÅ!!

I am never alone, always alone!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar