lördag 14 augusti 2010

I am never alone, always alone!!

Tjo min goa!!

Idag tog vi en låååång frulle tillsammans med WallE på disney... Sen for vi upp till badhuset, till Fiasnutt med fam!! Så otroligt varmt där idag!!! Ungarna låg i badet typ heeela tiden!! =)
Sen for vi hem för att käka lite, för att sen vidare i kvällen.. Men Hannahs mage gav upp!! Så vi håller oss hemma ikväll!! Men det gör ingenting!! En ny dag imorgon!! ;)

Och inatt då!!! Herrejösses många SMS trillade in!!! Hahaha!! Oj oj oj... Detta är både nervöst och spännande... Så vi får väl se vad detta leder till!!! Men glad att jag vågade fråga iaf!! ;) Thanx T för stödet!! Hahaha... Fan, så fjollig jag är!!! Känner det själv, men va fan!! Kan aldrig vinna något, om man inte satsar något!!

Med dessa kloka ord ger jag upp för idag!!!

Tack alla fina därute... Så glad att jag har er i mitt liv!!!

ÄLSKAR ER!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar