fredag 13 augusti 2010

Jodå!!

.... jag lever... men har inte haft nåååågon som helst orka att skriva här!!!

Den här veckan har gått sjukt fort och äntligen har jag fått hem min lilla plutt igen!! Det firade vi med en liten grillning med mormor och morfar!! Smutt det!! ;)

Igår bar det ut till Bergshammar efter jobbet!! Såååå jäkla trevligt!!! En hysterisk stor grillad hamburgare och en massa gott till den!! Och viiiin förstås!!! =) Mycket trevligt... mycket...
Jag och Ebba delade säng, och var rädd att jag inte skulle kunna sova något!! Hon är typ ökänd för sina snarkningar!! Men jag var väl så sjukt trött när det väl begav sig, så hörde faktiskt inte mycket alls utav henne!! Tack å lov!! =)

Idag hämtade jag pluttan vid 14, och sen for vi till jobbet för att handla hem lite gött!!

Fick ett tråkigt besked ikväll med, när jag skulle ringa en vän och gratta... Så just nu har jag mina tankar hos dem!!!

Tar mig ett glas vin och tänder ett ljus i fönstret för lilla du!!

Livet är så förbannat orättvist!!!! Blir så arg!!!! Men men... Livet måste gå vidare ändå...

PÖSS!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar