tisdag 2 mars 2010

TISDAG!!

...fortfarande som ett stort jävla frågetecken!!! Hatar att inte ha koll!! Känner sig så fruktansvärt hjälplös då... BAJS!!! (Hannah´s nya favvo-uttryck nu för tiden, när det inte går hennes väg!! Lånar den... )

Ja ja... Är det något man kan dö utav?? Näe, verkligen inte... Så därför borde jag inte haka upp mig på bagateller!!

En glad sak som hände idag, var att jag nu efter en väääldigt lång tid, har pratat med en gammal vän... Skönt att få höra att allt är väl med henne!!

Önskar att jag kunde stoppa tiden, eller få dygnen dubbelt så långa, eller nått! Finns så många jag vill träffa, se och prata med!! Men hinner ju fan knappt med mig själv och Hannah!! Tiden bara rusar!! Snart sitter man här med grått hår (ännu mer...), rynkig (ännu fler) och ensamen!! Hannah flyttat ihop med sin pojkvän och visar bara sin nuna nån gång ibland... Buhuuuuuuu!!

Ja... Så är det!! =)

Annars så är det snorigt här!! Nyser, för det kliar i min nääääsa!!!! Näe!! Har ingen lust med detta!! Sååååå... God natt!!

Nya tag imorgon!!

BYE!!

1 kommentar:

  1. En stor KRAM från mig kanske hjälper lite;)
    PoK Malin

    SvaraRadera