torsdag 4 mars 2010

Jo men visst!!

Nu, mitt i natten har jag gjort mig iordning för en kväll ute på byn!! Hur sjukt känns inte det?? Men har inget val heller!! För imorgon ska jag först lämna Hannah på skolan vid 8.30... Sen iväg för frulle och jobb... Jobbar sen till 18.00... Och 18.30 ska man vara fräsch, och infinna sig i bowlinghallen... Så det fanns ju inte alternativ direkt... Men nu skulle jag behöva sova, utan att lägga huvudet på kudden, och sen jobba en hel dag, utan min "hatt"!! " grejer jag inte kan fixa!! Skit!! Men men... Får bli en snabb tillpiffning innan Fia och hennes plutt hämtar upp mig på bygget!! Skitgulligt att ni vill!!!

Men nu måste jag verkligen lägga mig... Så jag orkar med morgondagen... Är fortfarande snorig och går på några alvedon om dagen... Hoppas på att morgondagen är snäll mot mig.. Men känner på mig att det inte kommer behövas många droppar alkohol iaf!! Billigt!!

PÖSS!!

Återkommer väl på lördag??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar