onsdag 3 mars 2010

Ååhh...

Tack gulleMalin!! Hjälpte massor!! =)

Idag, har det varit en dag utav kaos!! Men på någotvis styrde jag upp det!! Och den känslan känns verkligen helt ok!! =)

Annars så har vi tillbringat kvällen på badhuset, och lite simskola... Riktigt bra går det oxå!! Min lilla plutt... blir stolt när jag ser hur hon lyssnar, gör som hon blir tillsagd, och får det att funka!! Min duktiga dotter!! Älskar dig sååå...

Imorgon ska jag fråga om Challe kan få praoa hos oss på ICA en vecka... Vore riktigt roligt om det skulle funka... Älskar honom sååå... Saknar honom... Blir ju stora killen på söndag!! Kan inte fatta det!! Som sagt... Vet att jag tjatar... Men fan, så fort tiden går!!

Fast just nu känns fredagen väldigt långt bort!! Mycket jobb innan det är dags att slänga lite klot och bli berusad!! Tihi!!

Nu är det mera Grey´s!!

Meeee like a lot!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar