söndag 14 mars 2010

Helgen...

Fredagen bestod utav mera våfflor!! Fast bara till kl15... Sen var det dags för helg!! Hämtade Hannah, sen drog vi till jobbet igen, för lite inhandling av mat!! måste ju fylla på, när Hannah kommer hem!! Annars så skiter jag i´t... Äter väl lite på jobbet och så... =)
Sen blev det lite tacos och nått glas rött på kvällen... Gott och nice... Let´s dance och Solsidan... Sen gav vi upp!! Orkade inte hålla mina bruna öppna...

Lördagen bjöd vi mormor och morfar på fika som brukligt... Sen drog vi iväg till Åsa och Nicklas i Hölö,,, Var på tok för länge sen vi sågs!! Så där belv det en plankstek och några glas rött till det!! Fan, så gott!! Sen var det naturligtvis Melodifestivalen som hägrade!! Och Anna sopade hem allting!! Hahaha!! Så jävla bra!! Go girl!!

Söndagen, segt som fan!! Vi vaknade runt 9 i Hölö, och käkade frulle där. Sen var det bara å dra vidare till nästa ställe, och fira Hannahs kusin Ebba, som blev 13 idag!! Shit, så stor hon har blivit!! PÖSS!! <3

Efter det har det inte hänt ett skit!! Sega som fan har vi varit.. Som sig bör på en söndag, misstänker jag,, Men iaf... Vi spelade lite TV-spel, och skrattade gott!!

Och just det!! Slängde ihop en köttfärssås, och precis när vi satt oss och skulle börja äta, tog Hannah en tugga och började gnälla att det gjorde ont i tanden (en jättelös framtand), jag tittade på den och sa : du kan nog bara ta ut den.. Och plopp!! Så satt hon med den i handen!! Och vilken förvånad min hon fick!! Skrattade så jag höll på att trilla av stolen!! Så nu är den väck iaf!! Skönt... För det var inte helt nice att titta på henne när hon lekte med den.. med tungan... läbbigt lös, har den varit hela helgen!! =)

Så... nu är det nog dags för mig att tacka för denna trevliga, men korta helg!! Ser fan inte fram emot kommande jobbvecka!! Kommer bli galet mkt att göra, och så vet jag ju inte VAD jag ska göra!! Pink oxå!! Men det löser väl sig det med!!

PÖSS!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar