torsdag 11 mars 2010

Dag 2...

...utav 3 avklarat!! Gräddat våfflor så det står härliga ting!! Men vad gör det??!! Så jävla nöjd att jag har ett jobb och att jag inte kommer hem som ett lik, halv 11 på kvällarna!! That´s nice!!

Har kommit fram till att okomplicerade människor är hjärtligt välkomna in i mitt liv!! Nått annat pallar jag inte med!! Det ska inte behöva vara svårt!! Jag är enkel, så då kan dem med vara det??!! Eller?? Har det tagit så lång tid för mig att inse vad jag har och inte har?? Och hur jag vill ha saker å ting?? Ja, kanske... Och har nog kommit fram till att jag har det bra... Okej, iaf!! Har goa vänner runt omkring mig som älskar mig, oavsett!! Och är evigt tacksam för att ni finns där ute!! ÄLSKAR ER!!

Sen som jag sa till en go vän ikväll, så visst... saknar jag 2samheten ibland.. Så klart!! Jag är ju trots allt bara en människa!! Och naturligtvis skulle det vara nice att veta att någon väntade hemma på mig, efter jobbet.. Saknade mig, när jag var borta... Men den tiden kommer, när det är dags... Kan hända om 6 mån, kan lika gärna hända om 6 år!! Vem fan vet?? Men vet bara att livet är för kort för att haka upp sig!! Lev nu!! Var inte bitter!! (Fast gillar att vara en bitterfitta ibland, bara ibland!!) SÅ!! Nu har moralkärringen talat!! Hahahaha!! Ja, det är så här jag känner ikväll!! Imorgon kan det vara något helt annat!! Fniss!! Men va fan!! Man lever faktiskt bara en gång!! (tror jag iaf!!)

Nu blev det här vääääärldens längsta inlägg, men kände bara att jag behövde få ur mig det här!!

Så som sagt, imorgon kanske jag tar tillbaka allt detta!! Nä... Tror att jag börjar komma till insikt med vissa saker... Känns rätt nice...

FRIDENS LILJOR!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar