fredag 19 mars 2010

Nja...

har nog nte så mkt att säga just nu!! Känner mig helt slut i huvudet bara!! invigningen är avklarad och gick väl helt ok... Var väl en liten tant som inte riktigt mådde bra... Men det redde upp sig!! Och i mitt kök var det kaos!! Orkar inte ens prata om det!!! =)
Igår var jag hemma med Hannah, hon mådde inge vidare... Och vi gjorde absolut det minsta vi kunde!! Tv-spel och slöa... Tror ärligt att jag med behövde det... spänningarna inför allt det nya, har tagit lite på krafterna... Måste erkännas!!

TELEFONJACKINEN NEJTACKINEN!! (sjuuuuukt) =)

Fredagskvällen bestod utav Så ska det låta och 2 glas vin... Tantvarningslampan blinkar för fullt!! Men skiterít!!!!

Puss mina älsklingar!!!

Har inte glömt någon, men lilla jag fixar inte mkt nu!!

LOVE!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar