söndag 28 mars 2010

Fy faaaaaan....

....säger jag bara!!! Ta mig härifrååååååååååååååån!!!!

Jag vill bara känna mig nöjd, pigg och glad!! Men inget av detta infinner sig, fast jag har varit ledig hela helgen och egentligen inte gjort någonting!!

Lördag morgon ringer min mamma och gråter och säger att hon ska åka till sjukhuset igen... Jättedåligt blodvärde och blöder igen!! 2 påsar blod fick hon igår iaf, och idag verkade hon piggare, men ändå långt ifrån bra. Om dem ändå bara kunde hitta vad som är fel på henne!! Detta tar hårt på henne... Och på oss oxå förstås... Vi alla vill ju bara att hon ska må bra... Älskar henne så, och det gör ont att se henne dålig... En låg helg med andra ord.. Har försökt hitta på saker, men orken infinner sig inte... Inte helt iaf...

Idag efter besöket hos mamma tog jag och Hannah oss en redig promenad och vi spanade efter hägern som bor vid ån... Och visst såg vi dem!! 2 st var där idag... Coola fåglar, tycker jag...

Jag vill känna mig säker, modig, energisk, självsäker och nöjd... Men icke!! Hittar ingen energi alls... Vi får väl se vad denna vecka har i sitt sköte!! (Hahahaha... ) Hoppas iaf att mamma får komma hem, och att vi kan få fira lite påsk innan Hannah åker iväg till sin pappa igen...

jaja.... Nu är det lite nyheter, sen ska jag glutta klart på Johan Falk... Inte sett denna film...

PUSS PÅ ER DÄR UTE.... Älskar er...

1 kommentar:

  1. Du är både modig och älskad gumman.. I morgon ska jag ge dig en STOR kram...=) hoppas mamma din mår bättre snart... PÖSS säger som ja brukar, I LÖÖV YOU

    SvaraRadera