måndag 29 mars 2010

ENERGI!!!!

Var hittar man sånt??!! ENERGI borde finnas på påse att köpa i affären för en billig peng!!!

För detta suger som fan!! Men skoj idag iaf var att Fiasnutt var tillbaka på jobbet... Wiii... Och fick vara inne i lekhuset i 2 timmar och det var riktigt skoj!! Gud, så gulliga barnen är!! Och oj, vad dem funderar och pratar då!! Hahahaha... Skrattade som tusan!! Det var skönt...

Mamma tvingade till sig lite permis ikväll iaf, och kom förbi på lite kycklling och ris... Hon ville hem å sova i sin säng... Bara för en natt! Och jag förstår henne... Man sover odugligt på sjukan... Så halv sju imorgon bitti ska hon vara tillbaka... Hon verkade lite piggare, men ändå inte... Man ser på henne att detta tär på henne... Stackare... LÖV U!!!!

Och jag skulle ha gått å lagt mig för lääänge sen!!! Hur går det då?? Åt skogen!!

En annan liten sak jag funderar på är hur en människa jag kännt väldigt länge nu, helt plötsligt inte ens kan höra av sig...? Han verkar sticka huvudet i sanden, och låtsas som om ingenting finns längre... mycket konstigt... För hade man gjort något för att förtjäna det, så hade man ju verkligen velat veta om det? Eller? Och ni killar säger att vi tjejer är konstiga!! Hahahaha!!

ja, jösses!!! GIV MIG STYRKA - att förstå allt som händer!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar