måndag 14 september 2009

VC!!

Där ska jag vara 14.00!! Hon jag pratade med undrade om det kunde vara en FINNE!!! Men jösses... Ganska övertygad om att det INTE är det... Något knas är det, och det får dem titta på helt enkelt!! Dem vill väl inte att man ska ta upp deras tid, men nu fixar jag det inte längre... Kliar och gör ont samtidigt... Bläsch!! Jävligt obehagligt, och så är det svullet!!

Har slängt in 2 maskiner tvätt som jag ska hinna med innan jag far iväg, och så ska jag jobba 17-22.15 ikväll... Wiiiiii!! NOT!! Men va fan, måste ju!!

Ja.. .funderar en del... 3 år sen nu... 3 år sen jag gick itu... Och är långt ifrån hel igen...

Har tydligen förlorat nån vän på vägen, utan att det varit min avsikt... Under dessa 3 år har väldigt mycket hänt, och samtidigt inget hänt... känns det som.. svårt att förklara, men upp och ned gångar har det verkligen varit, och jag försöker verkligen kämpa på!! Vissa dagar vet jag inte ens hur det har gått till!! Kommit upp ur sängen, åkte till jobbet sen gått å lagt mig igen, nästan utan att jag minns ordentligt... Det funkar på någotvis ändå, fast vet inte hur...
Kämpar på och är en stolt mamma!! Men det där lilla extra då? Den energin man behöver för att orka lite till!! Som att hålla kontakten med nära och kära...? Som behövs för att orka träna, eller gör något annat skoj? Som behövs till att rensa ur garage och garderober? Till storstädning? Till allt annat man skulle behöva göra utöver det absolut nödvändigaste? Vet inte alls vart den finns... Och så går vi nu mot mörkare tider, kommer verkligen inte att hjälpa till... Nä, fy faaaaaaaan!!

HÄND NÅGOT FANTASTISKT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar