fredag 18 september 2009

Mjaaaaaa...

Det är fan lite väl tyst nu när Lucia inte är här... =) Vänjer mig nog vid det, men hade ändå vant mig vid dampbunnyn!! =)

Nu nannar Hannah kudden och jag är inte alls trött!! What to doooooooooooo? Får nog bädda ner mig med en film tror jag...

Mamma och pappa dök förbi, och vi konstaterade att vi alla 4 var skithungriga... Så vi tog en sväng till mamma mia!! Hannah och hennes mormor delade på en pizza, jag åt en halv kebabrulle och far min tog en k-tallrik... Riktigt nice var det... Och efter det var det hem och mysa till oss!! Grönsaker och lite dipp till det... Men varken jag eller Hannah var särskilt sugna på det!! Mätta som as!!
Så det blev Idol med några morotsstänger och inge mer... tihi... Sen bingen med en saga... Mysig eftermiddag har vi haft!! Tack pluttan för att du finns!! Utan dig vore jag ingenting... Älskar dig...

Peace - Love - Respekt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar