onsdag 16 september 2009

Trodde jag ja!!

Nä då... Idag var dem ju inte där!! Inget att glutta på idag alltså... *snyft* Men jobbade på ändå.. 12-2.15 och det gick strålande bra!!

Nu när jag kom hem satte jag igång att tona håret... De gråa börjar bli vääääldigt många, så verkligen dags för det... Städar undan lite, gjort rent hos djuren och matat dem alla!! Tänt ljus i lägisen lite överallt och skapar mig lite harmoni med lite rökelse oxå... Nice...

Konstigt... Energin jag efterlyser jämnt, kan verkligen komma när man borde vara som tröttast... Tyvärr kommer den väldigt sällan, och att den kommer så här dags på dygnet, begränsar sig väldigt! Kan inte börja damsuga nu inte!! Tror inte mina grannar skulle uppskatta det... Räcker nog med den dusch jag snart ska inta... =) så det får räcka att jag rockar på halvhög volym och springer runt här ändå...

Har en så skev tillvaro känner jag... Men kan inte ha/hitta några vettiga rutiner i livet denna vecka jag inte har Hannah!! Så är det...

Nu ringde äggklockan... Dags att inta duschen!!

Puss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar