torsdag 10 september 2009

Ett tag sen sist!!

Ja men fy faaaan så fort denna vecka har gått!! Redan fredag imorgon... Gaaaahhh!!

Har hunnit med en uppdatering utav min utbildning som försäkringsrådgivare i tisdags, ute vid Stjärnholm... Efter det var det dags för lite samkväm ute i Bergshammar med god spagetti och köttfärssås... Mumma!! Tackar för en mysig stund... =)

I onsdags var det jobba som vanligt, till 15.. Hämtade lillan och vi for hem för att käka lite, sen var det dags för badhuset... Först så badade vi med lek och stoj!! Sen 18.30 var det dags för simskola... Hannah är duktig... Det var en stackars liten pojke där som bara sjönk... Jösses, vad han fick kämpa stackarn.. =( Men snart så, kan nog han med... (hoppas jag...)

Idag, torsdag var det jobb 11-17... Morfar hämtade Hannah vid 15 och dem gick hem till dem för lite bus och matlagning... Så kom jag vid 17 direkt efter jobbet... God mat och mys med mamma och pappa, sen var det dags att åka hem och förbereda inför morgondagen... Jobb och skolan igen... Och en vecka utan Hannah.. =( Men tycker fan, att veckorna går för jävla fort nu!! Hänger inte med alls ju!!

Imorgon ska jag dricka viiiiiiiiiiin!! Ska bli gött det... Och nu ska jag oxå se till att ha hemma ifall andan faller på!!

Ja, det var väl det!!

Love & Respekt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar