måndag 21 september 2009

Jodå...

...den här dagen har varit helt ok... Joaabde lite, hämtade lillan, åt mat, fikade med grannen, tog en cykeltur till skolan, där nån militärorkester övade... så det stod vi och tittade/lyssnade på ett tag... Sen cyklade vi hem runt ån, för att sen lägga oss med nyborstade tänder till en rolig saga...
Kalas!! Min dotter är såååå underbar!! Älskar henne över allt annat!! Pussssss löv!!

Och kommande helg kommer bli tung... Ska jobba 16-21 på fredag, sen bär det nog iväg en sväng till Trosa med goa vänner... Sen upp å jobba 8-16 på lördag... Direkt efter det, göra sig iordning på jobbet, för att dra iväg på firmakalas!! Wiiiii... Sen har ju även Crazy sin höstfest, så där stannar jag nog till innan jag rullar hemåt!! Hehehehe... Sen på söndag ska jag jobba 15-22.15!! Kommer att vara ett lik, men det är det fan värt!! Kanske ska se om någon vill ta min söndag... =)

Nåväl...

Imorgon ska det bli en bra film här i soffan... Myyyyys!!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar