måndag 21 september 2009

=)

slarvade lite när jag skrev igår såg jag!! Kunde kanske bero på dem glas vin jag hade i kroppen!! =) var ingen fara på taket, men rätt skönt att bli lite bomullig i huvudet... Livet känns lite lättare då, med risk som att låta att jag är på väg att bli halvalkis!! =) nej då... det är ingen fara alls... Läget är under kontroll...

Idag var vi ute till Twinsen och deras familj... Gosigt att lukta på lite bebisar... Och vilken längtan man får... samtidigt som jag kan sakna småbarnstiden, kan jag känna mig rätt nöjd nu med... Med den stora tjej jag har här hemma!! Är en stolt mor... Men ibland när jag ser på mig själv, kan jag ändå inte fatta att jag är en mamma... Känna lite overkligt ibland... Nu låter det nog som om jag rökt på... Känner själv att detta blev luddigt... Men jag själv förstår ju hur jag menar... Pjuuu... vilken tur det iaf!!

Ja, hur ska jag nu ta nästa steg i mitt liv, så jag inte kommer sitta här ensamen i 3 år till?? Hur ska jag laga det som är trasigt?? Hur ska jag våga träffa någon, och inte vara rädd att göra den mäniskan ledsen/besviken och arg på mig?? Jag har fel inställning, vet det... Men hur ska jag komma in i rätt tänk??

Jag vet fan inte!!

Jag vill kunna göra någon lycklig... Och jag vill känna lycka... Men hur ska jag kunna älska någon, om jag inte älskar mig själv? Är det bättre då att jag är ensamen?? Vem är det som har svaren på alla mina frågor?? Dem bara bubblar i mig och måste få ut dem någonstans... Det får bli här... Finns det någon där ute som har något litet svar till mig??

Villrådig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar