måndag 7 september 2009

Tjo!!

Hejsan på er!!

Idag har det varit en bra dag... Gick bra å jobba, fast jag fick springa som en jävla tok!! Tidningarna blev på det viset aldrig klara, kändes det som... Men men, dagen gick fort för det!! Och Fiaplutt var ju där, så då blir allt mkt lättare... Lustigt... Vi hade pratat om en kille igår, och jag hajade inte riktigt vem det var... Sen kom "han" in och handlade utav mig vid tipset... Men var fortfarande inte säker... En ren instinkt vänder jag mig om, fick ögonkontakt med F och hon nickar... Som svaret på min fråga i huvudet... "Är det han?" Coolt tycker jag... =) Vi behöver inte prata med varandra egentligen!! =)

Slutade jobbet 15... Hämtade lillan då, och vi åkte raka vägen hem... plockade undan, medans Hannah satt i sitt rum och pysslade.. Sen gjorde vi pannkakor... Kanske inte världens bästa middag, men gud så gott det är!! Vi grejade och donade lite... tog en tur med cyklarna till affären och införskaffade lite mera frukt till Hannah... En frukt ska med varje dag nu!! Får INTE glömmas!!

Nu är det tv´n som är mitt endaste sällskap... Hatar den här ensamheten... Ska nog skaffa mig ett tv-spel iaf... Vore skoj... men vad hjälper det mot ensamheten då? Ingenting... man bara förändrar den lite... =)

Tääääääääääääär på mig!! Ska nog ta min en kopp te och en skorpa...

Bajs!!

(men imorgon ska vi till Bergshammar, om inget knasigt händer... Ska bli myyyys!!)

2 kommentarer:

  1. ja snart har du ju inte ens en kanin som sitter o titar på dig när du tittar på tvn.. om du ska göra sån där god gryta menar jag. ;)) haha. Ha det bäst! // Malin

    SvaraRadera
  2. Gud så gott med pannkaka, var jättelängesen jag åt nu. Ska nog ta och göra mig ett par stycken här hemma oxå.. Jaa vi kan verkligen läsa varandras uttryck. hihi.. =) Löv ju Honeypie..

    SvaraRadera