torsdag 17 september 2009

Jaha...

Där ser man.... Som man tror att det är eller har varit, är det inte alls!! Tydligen... Blir bara så jävla less, när det visar sig har pågått någonting helt annat vid sidan om... Och varför ska jag utsättas för det? Förtjänar jag det?? Kan jag fan aldrig tro!! Jag är tydligen jävligt blåögd och naiv... Vill verkligen tro det bästa om allt å alla, men ibland, och ska verkligen bara säga ibland(för det är sällsynt) så går jag på en liten nit. Vill verkligen hålla fast vid att jag har blivit en rätt så god människokännare!!
Det är som tex. en kund, som alltid handlar hos oss, helt plötsligt stoppar på sig något och åker fast!! Den man verkligen trodde minst om att vara en snattare!! Då känner man sig blåst på något vis... Och lite så känner jag nu!! Men varför ödsla tid och energi på idioter??!!

Idioterna förtjänar varandra!! Är det inte så?? Mohahahaha...

Kl 15.00 ska jag jobba lite... Ska bli skönt det... Just nu är det skoj att gå till jobbet!! Varför? Kan ha å göra med att där behöver jag inte tänka på allt annat bajs som finns i världen!! Tihi...

Hej på er alla fejs!!

Och Fia!! Krya på dig nu!! Miss u!!

1 kommentar:

  1. men åååh strunt i idioterna.. vi dras till dem du och jag på något vis..?? Sjukt!! ja jag försöker krya på mig!! Saknar jobbet nu.. Och alla underbara där, ( Du ) ;) Kraaam

    SvaraRadera