tisdag 20 juli 2010

Yeeeeeeeeeep!!

Igår tog jag men Hannah till VC efter att hon gnällt lite då och då över ett ömt öra... Och mycket riktigt så hade hon öroninflammation!! Jahopp!! Var bara att susa iväg till apoteket och ta ut medicinen... Tabletter... Och det gick iiiinte att få i henne dem!! Tettan försökte hon med, men nej!! Gick inte, så det var bara å ringa till VC igen och förklara läget, och fick då ut en flytande variant, som smakade skit då tydligen!! Men suck!! Inget val direkt, fick man ju vackert förklara för henne, så sen gick det!! Och idag är det redan mycket bättre, och hon är inte lika öm runt örat!!

Idag for vi ner på stan och shoppade lite och greja... Träffade upp mormor och morfar och käkade lunch på Kina med dem!! Så gott så!! Sen gick vi upp till torget och hoppade på tuffiståget... Så nu har vi avklarat den årliga turen med den!! ;)

Sen hem och börja dona för vår lilla gårdsfest!! Blev lite bortfall, men det blev trevligt och lyckat ändå!!! Mätt och belåten!!

Nu är det faktiskt bara sängen kvar för mig!! Trött satan, för Hannah meckade rätt mkt inatt, hade ont, ville inte ta Alvedon, sen gjorde hon det och lugnade ner sig... Men det tog säkert nån timme där... Sen imorse likadant... Mera Alvedon, sen somnade hon om och vaknade vid 9... Då var jag sååå trött... När man känner sig aspackad!! Så trött var jag... så jag kåg kvar ett tag till i bingen... Skönt... Hannah sköter ju sig själv så... Går upp, sätter på TV´n... Najs!!

Nä.... puss på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar