fredag 30 juli 2010

Men herreguuuuuud!!!!

...nu blir jag riktigt nervös!! FNISS!!!

Det finns tydligen en jäääääätte trevlig kille som är lite nyfiken på MIG??!! Hur kan jag tro att detta är sant!!?? Oj oj... Detta måste smältas över en sovning, känner jag... Så kan jag samla på mig lite styrka tills imorgon!!

Annars så har denna vecka varit helt ok... Har hunnit med att hälsa på fam Norqvist, fam Söderholm, fam Signal och fam Hesselblom...

Tycker jag är duktigt utav mig!! finns ett gäng kvar som jag saknar och vill hälsa på!! Och ska så klart göra det oxå!! Men nu är min semester slut!!

Kan sammanfatta den så här!! : Mamma på sjukhus, tältning, bio, mammografi, bad, sol, öroninflammation, spel, grillningar, viiiiiiin, slappa, sommarstugan, snigeljakt, hamnen, lite hojar, ganska mycket funderingar och lite husliga saker som tvättning och städning så klart!! SÅ!!! Det var de 4 veckorna!! Fort som faaaaan går det ju!!

Men det har varit skönr ändå!! Kopplat bort jobbet en stund... Har verkligen behövts!!

nu ska jag lägga mig efter en väldigt effektiv dag!!! Hämtat Hannah och visat upp örat igen för doktorn(inge mer medicin, men det var fortfarande lite rött, och om det inte är bättre tills på måndag ska vi tillbaka) storstädat köket och slängt en massa böööös, lagat god mat, damsugit, duschat alla blommorna, städat balkongen, tvättat 2 maskiner tvätt, bäddat rent, sorterat allt rent och tryckt in dem i graderoben, torkat golven, städat ordentligt hos djuren.... mjaaa... det var nog allt!! =)

nu är det boken och sängen kvar!!!

P.S Imorgon blir det nog en sväng till busfabriken!! Wiiiiiii... (Hannah vet inget än.... SUPRISE!!) D.S

PÖSS!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar