lördag 17 juli 2010

Jaha??!!

Vaknade av att Hannah sa att hon var hingrig... Jaha, tänkte jag och gick upp och klädde på mig... När jag vänder mig om och tittar på henne, sover hon ju som en stock!! Lurendrejare där!!!! Så jag la mig en stund till... Så klart!!

Annars har vi inte gjort många knop här!! Tvättat 2 maskiner tvätt!! Thats it!! Men en sån dag är rätt skön den oxå!! Vi har oxå tittat på köttbulle-filmen!! Den gillade jag.... Fast när jag tänker efter, har vi oxå åkt iväg till återvinningen med en massa skit och oxå hunnit blivit bjudna på lunch!! Såååå... Lite har vi visst gjort iaf... =)

Nu ska jag slänga ner Hannah i ett bad!! Hon är i ett stort behov utav det... =)

Återkommer nog lite senare....

Fia-skrutt!! Hoppas allt känns bättre idag... LÖV U!! <3

1 kommentar:

  1. Mysig dag gummorna små..=) Allt är bättre nu... puss

    SvaraRadera