fredag 23 juli 2010

Hmmm....

Torsdagen började tidigt här på Stureplan, eftersom jag skulle vara i E-tuna 10.40... Lämnade iväg Hannah till Fiaplutt med familj och susade iväg!!
Kom dit och fick pattarna ihopklämda! Jösses i havet, så ont det gjorde!! Var dem inte ömma innan, så blev dem det nu!! Usch!! Sen gjorde dem ett ultraljud på tuttarna oxå!! Och hittade cystor... Låter hemskt i mina öron, men det var tydligen rätt vanligt!! Och inget dem gjorde någonting åt, om dem inte blev större... Nja, så på det stora hela gick det väl rätt bra tror jag... Vi får väl se vad läkaren min säger, när han får svaren...

Njaaa... Åkte och hämtade Hannahplutt efter det och blev oxå bjuden på sviiingod mat!!! Tackar sååå mycket för allt!! Barnen hade lekt och stojat och bara haft det bra... Toppen ju!!

Sen for vi hem och handlade lite mat till grillen och Hannah cyklade iväg på små utflykter i närheten med en mobiltelefon.. =) Hon ringde måååånga gånger för att berätta att hon hade flyttat på sig 5 m!! Hahahaha!! Gulliga hon!! Inom ett visst område skulle hon hålla sig, och det gjorde hon och var jätteduktig!! Måste förstå att hon börjar bli stor nu, och låter henne oxå förstå det, i små doser i taget!! ;) Hon börjar ju i ETTAN snart!! Kan inte hajja något!!

Idag kommer Hannahs pappa och hämtar henne... Hoppas jag... För har inte hört ngt än... =) Sen KAAAAAN det bli en cykeltur ner till hamnen för några öl... Men allt är så luddigt här, så låter allt vara osagt!! Vi höra igår att det fanns Rappakaljasugna, och det gör jag ju mycket hellre... Men detta hambesök var ju redan bestämt sen i början utav veckan... Men ganska mycket beror ju på väder å vind!! Så vi får se!!!

Nu är det en mysstund med pluttan och svampbob(=S)

FRIDENS!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar