fredag 16 juli 2010

Hej!!

Idag har det varit en tung dag!! Min goa vän Malins pappa begravdes... Det var en fin stund men oxå mycket sorglig... Hela atmosfären andas ju bara en massa sorg... Så tårarna rann ner från mina kinder med... Men Malin blev så oerhört glad att jag var där.... Och det kändes självklart för mig!!

Sen for jag till Hannah och plockade upp henne... Så jätteskönt att få ha henne nära mig!! För denna vecka har bara i princip bestått utav besök på sjukhus... Känns så iaf... Fast så klart har jag gjort liiite annat... I onsdags for jag, Fia och Jocke ner till hamnen och åt gott!! Lyssnade på lite bra musik och så... Det var ett litet fint avbrott i allt det oroliga, tråkiga... Tack...

Men idag fick iaf min mamma komma hem, och det var ju fantastiska nyheter...!! Hon är absolut inte bra, men på god väg åt rätt håll!! Hoppas bara att det dröjer till nästa gång!!

Nu ikväll har vi grillat lite och haft det bra... Den här sommaren är ju kalas!! Så himla nöjd... Och om det går som vi vill, åker vi upp till badet imorgon!!

Nu ska jag avnjuta mitt sista glas vin i min ensamhet....

PUSS....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar