tisdag 13 juli 2010

Njaaa....

...denna semster har inte riktigt blivit som jag tänkt mig!! Mycket konstiga saker händer!! Och jag hänger inte med alls... Men men... Här blir det verkligen bara en dag i taget!!

Idag for jag upp till badet, och strax efter kom Fia med fam!! Så toppen att bara vara och slöa i solen!! Det är nice... Runt halv fyra åkte jag och hämtade en god vän... drog till nått smultronställe vid havet, som nog inte många känner till!! Och är tveksam själv om jag skulle hitta dit igen!! =) Det var mysigt och skönt med en go pratstund... (och jag badade faktiskt...kände mig nästan tvungen...)

Sen på vägen hem höll fan hela bilen på att rasa ihop!! Lät det som iaf!! Stannade på motorvägen och kollade under bilen... Då såg jag att plastkåpan som skyddar motorn hängde på trekvarten!! Tog mig till Sille iaf, och stod på huk och tittade under och försökte trycka upp den... Det såg nog 2 lite äldre herrar oxå, för dem undrade om jag hade problem... Dem tog sig ner på alla 4 och drog loss den!! Tackar dem för det!! Sen kunde jag åka hem, men hade då missat mammas besökstid!! Förbannat!! Men drar upp till henne när jag vaknar!! Saknar henne så....

På fredag begravs en utav mina bästa vänners pappa... Så ledsamt.... Men tänker åka dit för att visa mitt stöd... Pratade med henne idag... Och hon blev glad och rörd över det... Kan jag göra det för henne, så självklart!!

Och hur mår jag??!! Det vet jag fan inte!!! Jag har svårt att sova, svårt att koppla av, svårt att äta på vettiga tider... Är fan livrädd att förlora min lilla familj!! ÄR toksugen på att supa mig full!! Och har kunna gjort det varenda kväll om jag velat, men inte kommit mig för!! Inte ens i lördags gick det något vidare!!

USCH!!! Ta mig härifrån en stund!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar