måndag 12 juli 2010

Ja, herreguuuuud....

... så länge sen det var jag var här inne då!!!

Men har man semester, så har man!! Inte tid att sitta å pilla med datorn!! =) Fullt upp har vi haft det....

Orkar fan inte dra allt heller, men en sak som är jävligt tråkigt, är att mamma är åter igen inlagd på sjukhus... Sen i onsdags har hon varit där!! Kraftigt blödande magsår och en jävla massa annat skumt, har hänt henne!! Tycker så fruktansvärt mycket synd om henne!! Visst att hon är rätt gammal, men liiiite bättre slut än så här på sitt liv, tycker jag fan att hon är värd!!!

Men men... vi får se hur det går för henne... Har varit uppe hos henne varje dag... Så klart... och hon ser mycket bättre ut... men låååångt ifrån bra... Och idag slapp hon droppet iaf... Små små framsteg... Toppen!!!

Jävligt varmt är det oxå!! Men jag klagar fan inte!!! Detta är toppen!! Fatta om det bara hade regnat på semestern, då hade jag ju för fan dött!! =)

Fläkten är på och det är riktigt behagligt!! Så nu ska jag glutta på film!!!

PUSS PÅ ER!!

1 kommentar:

  1. Jag tycker synd om mamma så klart. håller tummar och mina två tår på att mamma blir braaa igen.. Kanonväder verkligen.. =) Puss <3

    SvaraRadera