fredag 21 maj 2010

Usch...

Sitter här och är irriterad!! Att folk bara inte kan ta å sköta om sitt, och skita i andra??!! Vad jag gör för val, bekommer ingen än mig själv... Så länge det inte utsätter någon annan för någon slags fara eller obekvämligheter... Så det så!! Mitt liv och mina val!!

SÅ!! Nu är det ur världen, och jag kan gå vidare! Hahaha... En jävligt tam "spy-galla-grej" , men det räckte för nu!! =)

Har varit på VC idag igen, med Nannas ögon... Han var väldigt bekymmrad och förstod inte vad det kunde vara... Eftersom det blir bättre... Bra... Sen kommer tillbaka hela tiden... jävligt märkligt... Men nu skickade han en remiss till ögonläkaren, så det är på G...

Bjöd hem mor och far på lite grillat, sen blev det grönsaker och dipp till Talang... Bara jag å Hannah... Myste som tokar!! Och det var riktigt rart... Så jävla skönt att ha henne hemma igen!! Längtat som en tok denna vecka, men måste fan säga att den här veckan har gått förbaskat fort!! Skönt som faaaaaan!!!

Har bjudit på najsig mat i mitt kök oxå... Då är det ju fan så mycket lättare att stå där... bjuda på något som man kan stå för!! Annat än det där äckliga quorn-bajset!! såg ju fan ut som bajs med ju!! Inte lika lätt att prata, bjuda och le, när man bjuder på något sånt... Men men... Lyder bara order uppifrån så... Bara att gilla läget!! Jobb!! Glad att jag har ett... =)

Men talade med Malin förut... Fanns en ledig säljar-tjänst med station Sörmland... Kanske skulle vara något??!! ;)

Och stackars henne med... Som har sin far med cancer och har fått på sig till juli att leva... Fan, så tragiskt!! Livet är sååå jävla orättvist!! Älskar dig hun!! Och tänker på er alla... PÖSS!!

Nu ska jag nog ta mig en dusch och lägga mig sen!!

Denna dag är slut, och har absolut inget mer å ge!! Så är det...


KRAM PÅ ER!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar