onsdag 12 maj 2010

GRILLOUMI!!

Det har jag bjudit på idag, och det var uppskattat!! Gjorde små små spett med stekt grilloumi, soltorkad tomat, basilika och en oliv på toppen!! Och en klick tzatsiki till det!! Mumsigt värre!!

Igår for jag till Fia på en gosfika i solen, och Timpa mådde mycket bättre!! Toppen!! Sen åkte jag och hämtade Hannah och for iväg ut till skogen för att fira twinsen! Trevligt... =)

Idag jobbade jag till 15... Åkte och hämtade Hannah sen lekte vi på gårn en stund.. gick in och fixade grillköttet och bjöd min mor och far på en supergod middag!!

Nu är jag sluuuuuuuuuuuuuuut som människa!! Och jag ska jobba till näääästa fredag!! Helt jävla sjukt ju! Lite osäker om jag fixar det, men ska göra ett försök!! Jag känner mig seg som kola!!

ÄLSKAR ER DÄR UTE!!!
Utan mina goa, skulle jag inte fixa det här!! Bara vetskapen att vara ensamen om allt detta, kan få mig knäckt!! Men jag reser på mig innan någon märker att jag rasat!! Borstar av mig, och undrar ifall nån såg! ;) Men jag har älsklingar som finns för mig, och som jag finns för!! OSLAGBART!!!

LOVE&RESPEKT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar