onsdag 26 maj 2010

Skeppohoj, era landkrabbor!!!!

Snart så är det dags... Att kliva på båten som ska föra oss över östersjön fram och tillbaka, en bit iaf!! Det ska bli riktigt roligt att få göra någonting annat... I denna halvgråa vardag!! Om det bara är så för ett dygn så... är det toppen!!

Känner mig rätt så glad och pigg nu!! Sommaren närmar sig verkligen med stormsteg!! Och semester!! Så skönt att ha något att se fram emot... Vi ska väl inte göra något speciellt, men en sväng till Tranås ska jag verkligen få in!! Ett måste bara!! =)

Nu är det snart dags att slänga ner Hannahplutt i sängen... Och då ska jag nog kunna hinna färga håret innan Grey´s... För igår när jag var å klippte mig uppdagades så mååånga gråa hår, att jag nästan höll på att bryta ihop!!! Hahahaha!! Frisören klippte tom bort ett jättegrått ensamt hårstrå, som stod rakt upp!! Helt jävla insane!! Men men... Är väl bara å gilla läget att man ÄR en tant... =)

Pusselipuss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar