torsdag 6 maj 2010

Helt jävla usel...

...på att blogga nu känner jag... Börjar känna mig sliten nu när jag har avverkat 9 dagar på raken... Har bara en kvar... sen är det lite helg!! Nice...

Har sååå mkt funderingar på saker som händer runt omkring mig!! Och hittar inga svar... Önskar ibland att nån sa till mig och berättade... Men det finns ingen sådan heller... Och ingen som hämtar mig på jobbet när jag slutar, och inte någon heller, som väntar med god mat hemma efter jobbet... Ensamheten tär... Men kan oxå tycka det är nice att bara ha min skit att ta hand om!! Kluvet det där!1 Jag veeeet!! Jag vill ha något enkelt och okomplicerat!! Finns det något sånt??!! Börjar verkligen tveka... För så fort någon börja närma sig mig, så kommer konstiga beteenden fram!! Och då är det fan inte från min sida!! LOVAR!! Är kanske inte heller världens enklaste, men va fan!!

PINK!!

Men om 3 veckor drar jag iväg på en kryss iaf!! Och det ska fan bli riktigt nice... Även fast man bara är borta ett dygn, så kan det räcka gott för att ladda... Och få se andra fejs!! ;)
Fia, Maxen och jag... Blir ju kalas det!!

Imorgon är det sista jobbardagen, sen blir det ledigt 2 heeela dagar... Fan, förut var jag ledig varannan fredag, och den saknar jag som fan nu!! Har fått mycket mera timmar, och det är ju sweet och som det ska förstås, men en ledig dag i veckan, är inte tokigt... Men men...

Nu tittar jag på Ambulans - först på plats... Jösses, för dem som jobbar där... Så duktiga människor... Ska fortsätta med det en stund.. tycker det är spännande!!

PÖSS!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar