måndag 31 maj 2010

jodå...

...även denna dag tar slut... Jobbade lite idag.. 9-16... En supertid!! Man kan ta del utav solen, när man kommer hem!! Och sånt gillar jag verkligen... Så glad att slippa frysa hela tiden!! För vintern som var, var bara för mycket för mig och mitt psyke!! Fy faaaaan...

Nu har jag börjat återhämta mig från kryssningen... det lapas en del alkohol och sover på tok för lite... inte konstigt att kroppen trycker på unlike-knappen... Hihi.. Men men... Resan förde med sig en överraskning... =) en jätte go, trevlig människa med jordens jävla hicka!! Hahahaha... Så go... =)

Igår var det alla underbara mammornas dag!!! Och inte kunde min dotters pappa se till att hon ringde upp mig!! Lite besviken på honom för det, men så är det... Åkte ut till stugan med en ask choklad och en blomma till mor min... Och pappa fick sin flaska med wirre!! Så alla blev nöjda och glada...

Nu ikväll fick jag ett ryck och började tokröja... Plockade undan och tog fram den där, som kaninen verkligen hatar! Damsugaren... "Bollen" flyr in i sitt lilla hus och visar sig inte på typ 15 min!! =) Men skönt iaf att ha det gjort!!

Nu ska jag inte göra ett skit!! Knöla ner mig i soffan och bara vara!!

CIAO!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar