lördag 22 maj 2010

Niiiiiiiiiice!!!

Vilken härlig dag!! Och så är jag ledig med!! Hur stora är oddsen till det?? Hahaha... Idag fyller min pappa år och vi bestämmde att fira den ute i stugan... Så det gjorde vi.. Så mysigt så... Vi grillade och hade det bra... Och jag hjälpte dem med att rensa en jäääävla massa ogräs... Herregud!! Men så snyggt det blir sen då... Sweet...
Hannah hittade en tjej i hennes ålder där ute som heter Smilla... Dem lekte en stund... Toppen!!

Nja... Ikväll blev det sommarkrysset med te och macka... ingen utav oss var direkt hungrig efter våran dag i stugan, med en massa mat och fika... Så något lätt i magen passade bra...

Och redan idag, är Hannahs öga betydligt bättre!! Jääävligt märkligt... Men vi får se... Väntar på kallelsen till ögonläkaren nu...

Och ingen alkohol har jag intagit denna helg!! Så fantastiskt bra utav mig... T.o.m Hannah undrade om jag inte skulle dricka lite vin... Hahaha... Galet... Nä... Håller mig till nästa helg... För veeet att det kommer att konsumeras en del... ;)

Nu ska jag titta klart på filmen 27 dresses... Rätt trevlig film... Men otroligt förutsägbar dock!! Men räcker till mig soltröga hjärna ikväll!! Seg blir man när man slappnar av efter en hel dag i solen och en gosig dusch!!

Puss på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar