söndag 25 april 2010

Produktiv!!

Fått en massa gjort idag!! Plockat, damsugit, torkat golv, diskat, planterat lite blommor på balkongen, cyklat och gjort mig skuldfri!!

En helt ok dag!! Men helgen går alldeles för fort... I fredags jobbade jag en sväng, sen for jag för att hämta Hannah vid 15... Åkte ner till Vc med henne för att visa upp hennes öga... Och doktorn hade väl inget riktigt bra svar på vad det är för fel, men vi fick en ny salva och Hannah är jätteduktig... Får plutta i ögonen utan problem... Tacksam för det!!

Tog en redig sovmorgon på lördag... Och en lååångfrulle... Riktigt nice... Sen plockade vi upp mormor och morfar och åkte till jobbet en sväng... Hannah planterade solroser och fick en ny jacka... Softshell-jacka... Perfekt nu till våren... Sen for vi upp till CityGross och fikade lite... Och kom fram till att vi skulle åka till Norrköping iaf, och köpa cykeln som jag lagt undan till henne... Var ju mormor som ville att hannah skulle ha just den... Så lika bra att hon fick som hon ville... ;) Sen for vi hem och jag satte ihop grillen som jag köpte i fredags... Det var inte helt lätt, men till sist så... med lite hjälp av dottra min!! Sen slängde vi på lite kött och korv på den!! Blev ju kalas!!

Nu är det redan söndag och känner mig nöjd med min dag!! Hannah har varit en ängel och är alldeles underbar!! Och rolig!! Har fått skratta mkt idag!! Och tar sina droppar till ögonen, och lägger sig helt själv nu!! Inget knorr alls!! Är sååå nöjd!!

Nu är det lite TV kvar bara denna dag/kväll!!

PÖSS!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar