onsdag 7 april 2010

Palla...

...äpplen, var jag skiiitduktig på!!


Jag funderar en del, och min granne sa att jag har haft ledsna ögon i 2 veckor nu... Jasså, säger jag!! Känns inte som om jag grunnar på så mycket... Men sen så tänker man till, lite till och kommer nog fram till att det rör sig mycket konstigt i huvudet på mig iaf!! Och då helt plötsligt känns min hjärna överarbetad!! Kommer på mig själv, att på tisdagen går jag och oroar mig för onsdagen i mitt kök på jobbet. Ligger och funderar hur det ska gå, och hur jag ska fixa det... Men idag, onsdag, kom jag mycket tidigare till jobbet(inte riktigt planerat) och hann allt jag ville göra, så jag kände mig redo... Och då släppte det något... För min start i det där köket, har inte varit kul!! Inte alls faktiskt... All info har jag fått söka själv, och visst har det väl funkat hyffsat, men så ska det ju inte gå till... Lite besviken över det... Men kommer att ordna sig...

Min mamma är skruttig och det oroar mig oxå, så klart... Vill ju bara veta, precis som alla andra, varför hon mår som hon gör... Och FIXA det!!!! Men svårt att fixa, när man inte vet vad det är...

Jag fasar så klart över mitt kommande besök på VC, men att jag tagit ett litet steg i rätt riktning, och mycket stolt över det... Sen vad som väntar, vet man ju inte.... Så det funderar jag ju oxå på, så klart!!

Och så ska det ju så här naturligtvis , att jag njuter inte av ensamheten alltid!! Kan känna mig otroligt ensamen ibland, för att nästa stund, känna att det är helt ok att komma hem till en tom och tyst lägenhet... jaaaa, jag vet fan inte!! En redig karl som kan ta hand om förvirrade mig, skulle fan sitta fint just nu!!

Ja, herregud så knasig man kan vara... Men PALLA!!!! Här tar jag verkligen en dag i taget, och fick fan frispelet, när jag skulle fylla i Hannah´s sommarlov på fritids!!! Att behöva sätta sig ner, och bläddra fram i kalendern till juli, blev för mycket för mig... Var tvungen att göra det i omgångar!! Hahaha... Tokiga jag...

Redan torsdag imorgon... Galet fort går det!! Och snart är det helg igen... Och pluttan kommer hem... Älskar henne så...

nja... rätt skönt att ha det här stället för att spy ut sig lite på... Ledsen, att ni få, inte får något roligt att läsa... Men just nu är inte mkt så skoj faktiskt.. Men vet att jag är älskad, och att jag inte är ensamen... Så tacksam för det... ÄLSKAR ER!!

FRIDENS...

1 kommentar:

  1. Klart att du inte är ensam vännen. Jag o min familj finns här:). Hoppas vi kan få till en träff snart. Jag ringer dig i nästa vecka så får vi prata lite. Ha det bäst min vän.
    Puss o Kram Malin"Tvättstugan"Hesselblom hahaha

    SvaraRadera