tisdag 6 april 2010

Njoo...

...vettefan!!! Livet känns lite märkligt just nu!! Ingen ork har visat sig hemma hos mig än iaf!! Väntar att den ska komma, för detta suuuuuuuuuuuuger!! Men men... Är glad att mina goa finns i närheten, för utan dem hade jag... ja, det vet jag fan inte!! Glad för att telefonen finns, för även om vi inte kan ses så ofta, så hörs vi... Uppskattas!! Och så finns gosisarna på jobbet!!

Ja... ska glutta klart på min serie, sen blir det dusch och sen bingen!! Känns som om jag ska svimma!! Så trött är jag... För detta har varit en helt galen dag!! Imorgon ska jag tydligen baka muffins!! Mums!!

PÖSS!!

PS. Längtar efter lite semester nu... Har sånt lust att bara sätta mig i bilen å åka.. Kanske ner till DK en sväng? Sätta sig vid havet och bara vara!! Ta in på nått B&B och sova tills man vaknar...? Här finns det måsten, även fast jag skulle kunna sova typ 10 timmar om dygnet...Men vad skulle man få gjort då?? NADA!! Tror att jag ska ta några dagar för mig själv!! DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar