torsdag 15 april 2010

godkänner, markerar och publicerar...

...men dem kommer inte in i min blogg!! Hahahaha... Lustigt, för jag gör ju som alltid... Märkligt skit det där!!!!

Torsdag redan... Fan, så fort det gååååår!!!! Denna vecka har varit kalas!! Mycket tack vare vädret, och naturligtvis min underbara dotter!! hon är bara för jäkla go!! Bara det att vi kan ta hojarna är ju skitmysigt!! Idag efter skolan ville hon visa mig vart dem går med skolan.. "vårbäcken"... -"det är så vackert där..." Hannah´s egna ord... =) och det var det... vi tog cyklarna dit, och det är jättefint där... Dit ska vi gå och ha med en liten fikakorg när det har torkat upp lite...

DAGS ATT DEKLARERA!! Gjorde jag igår... och via nätet denna gång... förra året fick jag ett hjärnsläpp och skrev under pappret och skickade in, via posten!! Och då trillade inte pengarna in före midsommar inte!! Fast å andra sidan, när sommaren nästan var slut, och pengarna, kom skatten tillbaka... Det var ju inte helt fel det heller, nu när jag tänker efter... =)

Mamma är tillbaka på sjukhuset, efter att få ha varit hemma i heeela 3 veckor!! Sen händer samma skit igen... Fan!! tycker så synd om henne... Och så ligger hon där alldeles ensamen och hjälplös!! Utlämnad till folk som ska fixa henne, så kan dem inte!! Vill inte att hennes sista år i livet ska vara så här!! In och ut på sjukhus, för att dem inte kan laga henne!! Pissigt ju!! Och märker på mitt eget humör att det tär!! Har haft ont i huvudet heeela dagen, så när Gabbi kom och skulle byta av mig, var jag helt slut och tacksam!!
Dem hade frågat mamma om hon hade några barn, och om dem var friska... Kan hända att jag får ge blod åt min egen mor... För den hon fick sist, verkar inte kroppen vilja ha!! Och så klart jag gör det, om det kan hjälpa!! Skulle fan ge (nästan) vad som helst i min kropp, om det skulle hjälpa mor min!! Älskar henne så... Och tänker mycket på min pappa med... Som oxå sitter alldeles ensamen henna och är deppig, just för att mamma är dålig... Blir en ond spiral, som jag inte riktigt vet hur man tar sig ur!! PISS!!

Ja, annars så går det väldigt bra här hemma!! Hannah lägger sig själv, och är suuuper duktig!! Så glad att hon är så stor och förståndig!! Går att resonera och disskutera, vilket underlättar massor!! Försöker att vara så enhetlig som möjligt, och det funkar fan!!! Kan ju inte då låta bli att bli lite nöjd... =)

Åh, var skitsugen att lägga mig med Hannah ikväll igen... Men får hålla ut tills hon somnat! Sen kan jag gå å lägga mig... Måste ju hålla mig till planen!!

PUSS PÅ ER!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar